Páginas

miércoles, 3 de abril de 2013

O que esconde o tren ó porto exterior pasando pola ensenada da Malata.

«Vemos especulación pura e dura»


César Bedoya, onte xunto a Malata, lugar onde se prevé o viaducto para o ferrocarril. josé pardo

César Bedoya Díaz (Serantes, 1951) é un dos integrantes da plataforma en contra da ruta sur do tren a Caneliñas e soe exercer de portavoz dos máis de trinta asociacións e colectivos que a conforman.

-¿Rexeitan vostedes o proxecto do tren ao porto exterior?
-Nesta plataforma hai sensibilidades moi distintas, pero non, todo o contrario. Como grupo estamos a favor de que se faga o tren, somos defensores diso, pero pola ruta norte.

-¿Cales son os beneficios desa ruta norte sobre a sur?
-A grandes rasgos, evitaría o viaducto sobre a Malata e, tamén, enlazaría cos polígonos industriais. Ademais, desde a Autoridade Portuaria, en entrevistas que tivemos, nos indican que ese trazado é aceptable.

-¿E porque se optou pola ruta sur?
-Porque cada obra que se fai no mar en zonas que xa están castigadas implica unha nova pérdida de mar ou un progresivo deterioro ata que a propia cidadanía acaba por pedir que iso se rechee. Vemos especulación pura a dura. Na Malata xa debería terse feito unha tarefa de limpeza a rexeneración para recuperala para o marisqueo, e recuperar incluso praias como a de Copacabana. Con ese viaducto iso xa non se pode facer, anúlanse as posibilidades de mellora e quedarán ahí un millón e pico de metros cadrados para especular con eles. Metros cadrados que, como se soe decir, son gañados ao mar, pero eu considero que son roubados ao mar.


Para ler a entrevista completa ir o seguinte enlace: La Voz de Galicia


Mais información do colectivo en defensa da Ría de Ferrol, neste blog

http://oqueescondeotrenaoportoexterior.blogspot.com.es/

No hay comentarios:

Publicar un comentario